dinsdag 3 maart 2015

workshop EMBOSSING

hallo,
19 maart a.s. geef ik een workshop EMBOSSING. Al heel snel had ik genoeg mensen voor deze workshop. 
Daarom heb ik een 2e workshop EMBOSSING gepland:  op woensdagmiddag 25 maart a.s.
Vanaf 14.00 uur.
Kosten: € 5,00
We maken dan minimaal 2 kaarten met het thema. o.a. de kaart die hierboven is gemaakt op aquarelpapier met witte embossingpoeder.
Ik had een soortgelijke kaart gezien bij een collega-demo: Hélène den Breejen. Zij maakt echt hele mooie kaarten op aquarelpapier.
Ik heb het kleurenschema iets aangepast. Natuurlijk is deze kaart te maken in je favoriete kleuren.
Als tweede kaart maken we met de mooie PLEASANT POPPIES stempel, deze kaart op kraft cardstock en passen we weer de embossing techniek toe.
Verder laat ik zien hoe de heat-tool werkt, wat voor soorten embossingpoeder er zijn, met welke technieken je kan inkleuren.
Opgeven voor deze workshop kan telefonisch, per email, berichtje etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten