woensdag 11 april 2018

ONSTAGE

Afgelopen weekend was het voor alle STAMPIN' UP! demonstrators weer ONSTAGE, dat is een event dat 2x per jaar wordt gehouden.

Dit keer was het in Utrecht.
STAMPIN' UP! bestaat dit jaar 30 jaar en dat was reden voor een feestje op vrijdagavond.


2 teammaatjes (Janneke en Ilona) en m'n upline (Carmen), allemaal uitgedost in jaren 80 stijl


De hele vrijdagavondgroep! Wat had iedereen haar best gedaan, fleurig geheel hè?




Op zaterdag was er nog een dag en een reden voor een feestje: de nieuwe annual (jaar) catalogus komt er weer aan.
Vanaf 1 juni kunnen we daar weer uit bestellen.
Wij als demonstrators kregen alle mooie dingen als eerste te zien, mochten genieten van voorbeelden die collega's gemaakt hebben, we mochten ook zelf weer knutselen met de nieuwste materalen.
 HELAAS mag ik daar nog niets van laten zien.




Hoe blij  je kan zijn, met zo'n nieuwe catalogus, kan je hier wel zien.



Wel laat ik jullie een foto zien, waar ik best trots op ben, dit zijn een aantal van mijn teamleden (vlnr: Ria, ik, Matty, Lilian en Judith), die ook op ONSTAGE waren, zaterdag! Het was supergezellig!
We moesten allemaal een bordje voor ons houden, met daarop onze leeftijd!



Het was een SUperweekend! Wil jij hier ook bij zijn? Word dan ook demonstratrice! Ik vertel je er graag over!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten